Effectief communiceren met je doelgroep

bedrijsbeeld-finalcut

Houdt je doelgroep op de hoogte! Ontdek de kracht van video door middel van een journaal. In dit blog speciale aandacht voor het effectief communiceren met je doelgroep door middel van een periodiek journaal met diverse interessante onderwerpen. Als voorbeeld nemen we het CASOS journaal. Het journaal waar 50 contractors van de NAM elk kwartaal worden geïnformeerd over gezamenlijke zaken met betrekking tot veiligheid op de werkvloer.

In dit journaal een uitreiking van een bijzondere prijs. De sharing stone. Deze prijs werd toegekend aan de werkgroep die een video door ons heeft laten produceren over het onderwerp ladingzekeren. Met deze film is aangetoond dat wanneer er behoefte is aan bepaalde informatie, een film breed kan worden opgepakt op social media met als gevolg dat inmiddels 22 duizend kijkers de film hebben bekeken. In een volgend blog zullen we verder ingaan waar een goed journaal aan moet voldoen. Het CASOS journaal werd door de kijkers met een 8.5 gewaardeerd en daar zijn we best trots op!

Bekijk hieronder het CASOS Journaal

Wil je meer weten over bedrijfsjournaals, neem dan gerust contact met ons op.

 

Wil je meer op de hoogte worden gehouden op het gebied van videocommunicatie?

Schrijf je dan hieronder in en ontvang gratis het onderzoeksrapport van Invodo over het stijgen van online verkopen bij het gebruik van video.

Wil je direct een persoonlijk advies? Neem dan contact met ons op.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *